اندوخته های بومی را قدر بدانیم وبه آنان افتخار کنیم

اندوخته های بومی را قدر بدانیم وبه آنان افتخار کنیم

 

خبر نگار به چشم بینا وگوش شنوای مسئولین وزبان گویای مردم در جامعه تشبیه شده است و خبر نگاری واطلاع رسانی در این عرصه کاری بسیار حساس دشوار وپر مخاطره است که خبر نگار  برای گذار از این مخاطرات ودشواریها بیش از هر چیز نیاز به حمایت همه جانبه دارد .

شامگاه دیروز به مناسبت تجلیل وحمایت از اصحاب رسانه و مطبوعات در سطح استان و به همت استاندار محترم خوزستان واداره کل ارشاد اسلامی استان از تعدادی از خبر نگاران و اصحاب قلم در استان خوزستان تجلیل شد .

در ابتدای این مراسم دکتر سید جعفر حجازی  استاندار خوزستان با اهدای هدایایی به باز ماندگان زوج خبر نگار مرحوم حسین زراعتکار و زهره افتخاری که عمری بی ادعا برای اعتلای فرهنگ بومی و اطلاع رسانی صحیح در شوشتر قلم فرسایی کردند تجلیل کرد .

یکی دیگر از تجلیل شوندگان و بر گزیدگان در عرضه خبر وخبر نگاری که برای سومین بار در این زمینه موفق به اخذ این مقام می شود اقای مجتبی نارنج پور بود .

جوانی خوش فکر و پر تلاش که مسئولیت خبر نگاری خبر گزاری فارس و مدیریت سایت دیدنی شوشتر نامه (شوشتر نیوز) بر عهده دارد و کمتر خبری در شهر اتفاق می افتد که از دید ایشان پنهان بماند و انصافا مدتهاست که شهر و دیار عزیزمان را در عرصه رسانه ای استان وکشور مطرح نموده است .

ایشان بدون کمترین ادعا و چشم داشت به پوشش اطلاعات و اخبار شوشتر می پردازد و سایتش (شوشتر نیوز) روز به روز پر بیننده ترشده و طرفدارانی در اقصی نقاط کشور وحتی بینندگانی از همشهریانمان در خارج از کشور دارد .

هر چند که خبر رسانی از عملکردها و کمبودها وکاستیها در این شهرستان همواره با بد اخلاقیها و کج اندیشیها و بعضا با کینه توزیهای برخی افراد همراه میباشد که خود شاهد بوده برخی موارد به خاطر درج یک خبر وواقعیت و انعکاس درد ومعضل مردم ایشان را مراجع قضایی معرفی میکنند اما کم نیستند افراد خوش فکر و مسیولین فهیم که خبر نگار را یکی از ارکان موفقیت خود در عرصه ی اطلاع رسانی میداند و همواره ایشان ودیگر خبر نگاران را مورد تفقد قرار میدهد .

در اینجا بر خود فرض میدانم از تمام همشهریان پیشکوتمان در عرصه اطلاع رسانی  استان و کشور خصوصا آقایان حاج سردار -سید طاهر موسوی- امید حلالی- علی سوار نژادونظاری و.....تشکر و قدر دانی بنمایم

بیاییم نیروهای جوان خوش فکر و کوشا و بومی خود را قدر بدانیم  و به اندوخته های شهر ودیارمان افتخار کنیم و با حمایت همه جانبه از کار و تلاششان موجبات امیدواری و دلگرمی بیشتر را برایشان فراهم کنیم .

مجددا انتخاب تعدادی از همشهریانمان در جشنواره ی اهل قلم و رسانه ی استان را تبریک گفته و برای دیگر عزیزان این عرصه در شهرستان ارزوی موفقیت و بهروزی داریم  

                                                                               دوستدار اهل قلم  حسن نارنج پور

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



موضوعات مرتبط: گشتی درشهر
[ چهار شنبه 25 مرداد 1391 ] [ 7:21 بعد از ظهر ] [ حسن نارنج پور ]
[ ]